Monday, March 2, 2015

Harga Dan Testimoni Set Kuruskan Badan Tanpa Berlapar

Assalammuailaikum. Saya nak menceritakan tentang testimoni saya tentang set kurus tanpa berlapar.Saya dah beberapa tahun tak boleh pakai jeans saya lama, sedih juga, tahun lepas adik saya yang menetap di US balik ke Malaysia.



Setiap 2 tahun dia & family akan balik ke sini kami akan merancang percutian di dalm & d luar negara.Bila dia balik mmg di kelaparan & kedahagaan makanan Malaysia n mesti ajak makan tak kira siang,malam juga tengah malam. Memang badan saya naik mendadak lagi.

Pipipun dah kembung. Selepas sebulan dia pulang ke US nak saya berazam nak turunkan berat badan dan aim nak pakai semula jean.

Saya mula2 mengambil set kuruskan badan shaklee pd awal bulan Januari 2014 (Cinch Shake Vanila, Alfalfa, Herbalax, Lecithin) saya mengamalkan set ini dengan optimum.Rasa cinch shakepun sedap spt ais krim n saya tak merasa lapar, minum air banyak-banyak.


Semasa suami saya nak menghadiri Persidangan Antarabangsa Belia d Langkawi saya teringin nak membeli jeans baru kebetulan ada offer,pinggang saya sebelum ni 35 inch, saya mulai mencuba dgn 35 inch bila cuba try longgar minta d tukar ke 34 inch, masih longgar saya tak sedari lg sehinggalah smpai tukar suar ke 30 inch baru saya teringat yang badan dah turun turun dari 35 inch ke 31 inch.

Syukur alhamdulillah. Saya nak menceritakan te

----------------------------------------------------------------------------------------
FOR A BALANCED HEALTHIER LIFE
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Rozie/Radziah
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Wangsa Maju,Keramat au1-au5,Dato Keramat,Setiawangsa,Setapak,Jln Semarak
Shaklee ID [ No : 908477]
Fon : 014 2591304
Facebook : https://www.facebook.com/radziah.murad
Email : kakrozie75@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 908477.
Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya
----------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment